Obchodní podmínky
1.0 Definice a výklad
Následující definice a pravidla výkladu se použijí v těchto Podmínkách:
- Účet znamená online účet Klienta u Společnosti vytvořený a přístupný prostřednictvím Webu.
- Klient nebo vy znamená fyzickou či právnickou osobu, která od Společnosti nakupuje nebo se zavazuje nakoupit Služby.
- Smlouva znamená smlouvu o prodeji a poskytování Služeb Společností.
- Společnost nebo my znamená Contember Limited, společnost založenou a registrovanou v Irsku pod číslem 708883 se sídlem BLOCK 3, HARCOURT CENTRE, HARCOURT ROAD, DUBLIN 2, D02 A339, IRELAND.
- Služby znamenají služby poskytované Společností Klientovi, včetně služby „Web Správce" (tj. modernizace webu, hosting a obsahové úpravy skrze WhatsApp nebo podobné kanály).
- Web znamená web webspravce.cz (včetně příslušných subdomén) a související stránky, na nichž jsou Služby popsány či spravovány.
- Podmínky znamenají tyto obchodní podmínky.
Pokud z kontextu nevyplývá jinak, výrazy v jednotném čísle zahrnují i číslo množné a naopak, odkaz na jedno pohlaví zahrnuje i ostatní. Osoba zahrnuje fyzickou osobu i (ne)korporátní subjekt. Slova jako například „včetně" se vykládají pouze demonstrativně a neomezují význam předcházejících ustanovení. Nadpisy slouží pouze pro orientaci a nemají vliv na výklad.
2.0 Podmínky
- Tyto Podmínky se vztahují na všechny Smlouvy a veškeré poskytování Služeb Společností s vyloučením jakýchkoli jiných podmínek, které by Klient chtěl uplatnit.
- Vyplněním objednávky, provedením objednávky po přihlášení k Účtu nebo nahráním souborů se má za to, že jste tyto Podmínky přijali.
- Jakákoliv změna těchto Podmínek je účinná pouze po písemném schválení Společností.
- Společnost může Podmínky kdykoli měnit a aktualizovat. Změny jsou účinné zveřejněním.
3.0 Váš účet
Pro přístup k některým funkcím Webu či Službám musíte mít Účet. Prohlašujete, že při jeho zřízení poskytnete pravdivé, aktuální a úplné údaje a budete je udržovat aktuální.
Pokud máme důvod se domnívat, že vaše údaje nejsou pravdivé, přesné, aktuální či úplné, můžeme Účet pozastavit nebo zrušit. Za aktivitu na Účtu nesete plnou odpovědnost a musíte chránit své přihlašovací údaje i platební metody. Jakékoli narušení bezpečnosti nám neprodleně oznamte. Neodpovídáme za ztráty způsobené neoprávněným použitím vašeho Účtu; za škody způsobené nám či třetím osobám můžete naopak odpovídat vy.
4.0 Cena a platby
- Platba může být měsíční, čtvrtletní nebo roční. Zadáním údajů k platební kartě do našeho systému souhlasíte s jejich použitím pro tyto platby. O stržení platby vás můžeme informovat e‑mailem.
- Hosting se obnovuje měsíčně či ročně ke dni vzniku. U uložené karty může dojít k automatickému stržení, pokud nebyla včas podána žádost o zrušení. Neuhrazení před obnovou může vést ke ztrátě služby a/nebo domény.
- Platby kartou zpracováváme přes tokenizaci u Stripe. Společnost neukládá údaje o kartách ve svých systémech.
- U bankovního převodu uveďte správný variabilní symbol/číslo faktury. Neodpovídáme za zpoždění či pozastavení služby způsobené nejasnými platebními údaji.
- Ceny můžeme měnit s 30denním předchozím oznámením. Můžeme provést kontrolu nadměrného využití prostoru či přenosu a při překročení limitů účet ukončit nebo účtovat dodatečné poplatky.
- Pokud je Služba či Účet aktivován před úhradou, je nutné uhradit celou částku bez prodlení.
- Pokud nebude platba uhrazena do 14 dnů po splnění Smlouvy, bude zrušena technická podpora a Účet bude deaktivován. Pokud nebude uhrazeno ani v následujících 30 dnech, může být Účet smazán.
- Vrácené šeky podléhají administrativnímu poplatku 35 €.
- Nejsme povinni zahájit práce, dokud není předem uhrazena plná částka v dostupných prostředcích.
5.0 Zrušení a vrácení plateb
- Objednávku lze zrušit, pokud obdržíme oznámení před aktivací Účtu, zahájením či dodáním Služby, nebo před vznikem nákladů; u hostingu lze zrušit do 30 kalendářních dnů od objednání/obnovení.
- Poskytnutí Služby můžeme podle vlastního uvážení odmítnout či zrušit.
- Účty zrušené pro porušení Podmínek nejsou refundovány.
- Je vaší povinností dát včas vědět, že chcete službu či Účet ukončit před dalším obdobím. Platby provedené před oznámením o ukončení se nevracejí. Hosting a domény se ruší přes váš Účet.
- Žádosti o zrušení od třetích stran nepřijímáme.
6.0 Ukončení
Počáteční doba trvání Smlouvy odpovídá zvolené platební frekvenci a začíná přijetím těchto Podmínek. Následně se Smlouva automaticky obnovuje měsíčně, čtvrtletně či ročně, dokud není ukončena níže uvedeným způsobem.
- Účty s po splatnosti delší než 45 dní mohou být ukončeny a data smazána.
- Můžeme okamžitě ukončit bez nároku na vrácení plateb, a to písemným oznámením, pokud tak nařídí soud; pokud je užití Služby protiprávní; při porušení Smlouvy; při obtěžování, agresi či urážlivém chování vůči personálu; při opakované infekci webu a neprovedení nápravy; pokud by pokračování způsobilo technické potíže nebo ohrozilo naše služby; nebo pokud jednáte způsobem poškozujícím naše ochranné známky, obchod, goodwill či pověst.
- Kterákoli strana může ukončit Smlouvu s výpovědní lhůtou nejméně 7 dní. Pokud ukončujete vy, nemáte nárok na vrácení již zaplacených částek.
- Po uzavření Účtu mohou být všechna data smazána.
- U ročního předplatného se očekává závazek na toto období. Při předčasném zrušení či porušení Podmínek se nevyužitá část nevrací.
- Ustanovení, která mají svou povahou trvat i po ukončení, zůstávají v platnosti (zejména 1, 6, 10, 11, 21, 25).
7.0 Podvodné jednání
Při podezření na podvod můžeme váš Účet kdykoli bez předchozího upozornění zrušit a dle uvážení odmítnout vrácení plateb. Podvodem se rozumí mimo jiné uvedení nepravdivých kontaktních údajů, použití cizí platební karty bez souhlasu, zatajování informací nebo nabízení/šíření podvodných zboží, služeb a schémat.
Užívání Služeb a Webu podléhá také našim zásadám přijatelného užívání. Přijetím těchto Podmínek přijímáte i tyto zásady.
8.0 Spam
Šíření nevyžádaných zpráv netolerujeme. Podezření prošetřujeme a v případě zjištění zneužití podnikneme kroky. Spamem se rozumí nevyžádané obchodní či hromadné e‑maily/faxy bez předchozího potvrzeného souhlasu adresáta.
9.0 Dohled nad obsahem
- Vyhrazujeme si právo (nikoli povinnost) kontrolovat obsah zveřejněný prostřednictvím Služeb a posuzovat jeho soulad s těmito Podmínkami.
- Můžeme odstranit jakýkoli obsah nebo ukončit přístup při zveřejnění materiálů nevhodných či v rozporu s Podmínkami, a to kdykoli a bez předchozího upozornění. Na našich serverech není povolen Warez, nelegální MP3 weby, pornografie, diskriminační či rasistický obsah.
- Nenese‑me odpovědnost za weby třetích stran. Používáním Služeb a Webu nás výslovně zprošťujete odpovědnosti za škody vzniklé jejich užíváním.
10.0 Omezení odpovědnosti
- Nic v těchto Podmínkách neomezuje ani nevylučuje odpovědnost za smrt či újmu na zdraví způsobenou nedbalostí, za podvod nebo podvodné jednání, či jinou odpovědnost, kterou nelze podle práva omezit nebo vyloučit.
- S výhradou výše uvedeného neodpovídáme za nepřímé či následné škody, ušlý zisk nebo ztrátu dobrého jména vzniklé v souvislosti s těmito Podmínkami, Službami či užíváním Webu.
- Dále neodpovídáme za škody vyplývající z odkazovaných webů; virů, červů, škodlivého kódu; neoprávněného přístupu k našim serverům či k obsahu/osobním/platebním údajům; za pomlouvačný, obtěžující, škodlivý či jinak závadný obsah; ani za užití, zneužití, nedostupnost či odstranění Služeb.
- Omezení platí v nejširším rozsahu dovoleném právem. Plnění můžeme svěřit třetím osobám.
11.0 Odškodnění
Zavazujete se chránit, bránit a odškodnit Společnost, její vedení, zaměstnance, zástupce a poskytovatele služeb vůči veškerým nárokům, nákladům, ztrátám a škodám (včetně přiměřených nákladů na právní zastoupení), které vzniknou v souvislosti s vaším užíváním Webu či Služeb, porušením těchto Podmínek či práv třetích osob.
12.0 Odpovědnost Klienta
- Provádějte přiměřená opatření proti počítačovým virům.
- Udržujte web aktuální a bez škodlivého kódu. Infikované weby mohou být po upozornění pozastaveny a smazány.
- Noční zálohy mohou být poskytovány jako služba navíc; obnovení může být zpoplatněno 30 € + DPH (nevratně) dle uvážení Společnosti.
- Nepokoušejte se získat oprávnění jiného uživatele.
- Před objednávkou si ověřte dostupnost požadované domény.
- Udržujte nezávislé zálohy důležitých dat. Za soubory a data na vašem Účtu neneseme odpovědnost.
13.0 Soukromí a ochrana dat
Pro účely GDPR a irských zákonů o ochraně osobních údajů (1988–2018) vystupuje Společnost jako správce osobních údajů, které zpracovává o Klientech. Osobní údaje zpracováváme dle našich Zásad ochrany osobních údajů na /privacy. Klient odpovídá za osobní údaje nahrané v rámci hostingových projektů a zaručuje jejich zákonné zpracování.
14.0 Stížnosti
Pokud chcete podat stížnost, napište na [email protected]. Budeme se snažit odpovědět do 5 pracovních dnů.
15.0 Vyšší moc
Neodpovídáme za prodlení či nesplnění povinností způsobené okolnostmi mimo naši přiměřenou kontrolu, včetně stávek, živelných událostí, války, nepokojů, požáru, zásahů orgánů, výpadků energií, selhání subdodavatelů nebo nedostatku materiálu.
20.0 Úplná dohoda
Tyto Podmínky představují úplnou dohodu mezi Společností a Klientem a nahrazují veškerá předchozí ujednání týkající se jejich předmětu.
21.0 Oznámení
Oznámení dle těchto Podmínek musí být písemná a doručena osobně, poštou nebo e‑mailem na hlavní adresu strany (nebo jinou adresu oznámenou druhé straně).
22.0 Vzdání se práva
Vzdání se práva je účinné pouze písemně a jen pro konkrétní situaci. Nevyužití či prodlení s výkonem práva není jeho vzdáním se.
23.0 Práva a prostředky nápravy
Práva a prostředky nápravy dle těchto Podmínek jsou vedle práv přiznaných zákonem.
24.0 Oddělitelnost
Je‑li některé ustanovení neplatné, nezákonné či nevymahatelné, upraví se v nezbytném minimu nebo se považuje za vypuštěné, aniž by to mělo vliv na zbytek.
25.0 Rozhodné právo a jurisdikce
Tyto Podmínky a veškeré spory s nimi související se řídí irským právem. K projednání jsou výlučně příslušné soudy v Irsku.